Akutalnie jesteś tutaj: Strona główna / Oferta / Choroby wewnętrzne, geriatria

Choroby wewnętrzne, geriatria

Ginekologia Poradnia chorób wewnętrznych zajmuje się przede wszystkim rozpoznawanie i leczeniem wszelkich chorób związanych z narządami oraz układami człowieka.

Poradnia chorób wewnętrznych podczas pierwszej wizyty po przeprowadzeniu szczegółowego wywiadu, dokładnie zdiagnozuje pacjenta i stwierdzi, jakie choroby wewnętrzne, mogą niepokoić pacjenta. Następnie lekarz wybierze odpowiednią formę leczenia i zleci dalsze kroki, a w razie konieczności skieruje do odpowiedniego specjalisty. Poradnia chorób wewnętrznych zajmuje się leczeniem m.in.:

Poradnia chorób wewnętrznych przyjmuje osoby, które są ofiarami nagłego i niespodziewanego pogorszenia stanu zdrowia. Choroby wewnętrzne mogą mieć postać przypadkowego objawu, który zaczyna nękać pacjenta, dlatego też zalecane jest natychmiastowe udanie się do lekarza, by nie lekceważyć potencjalnej choroby. Poza pacjentami z nowymi chorobami, poradnia chorób wewnętrznych, przyjmuje także osoby przewlekle chore oraz w trakcie leczenia. Choroby wewnętrzne mogą być leczone w poradni, dzięki pomocy najlepszych specjalistów i nowoczesnego sprzętu. Choroby wewnętrzne nigdy nie były tak łatwe w zwalczaniu jak obecnie.

Rejestracja telefoniczna pacjentów

/Pn-Pt: 08:00 - 19:00